Martsnyt fra Maglebjerg Sportsrideklub

Bestyrelsen og Anne har lige afholdt et vellykket møde om året der kommer. Referatet fra dette møde findes på hjemmesiden. (klik)
På dette møde indgik klubben og Anne aftale om at alle opstaldere samt brugere af faciliteterne på Maglebjerg Ridecenter skal være medlem af Maglebjerg Sportsrideklub. Baggrunden for denne aftale er, at jo flere af klubbens medlemmer, der bruger faciliteterne, jo mere kan klubben også hjælpe med at få lavet faciliteterne bedre.
I den forbindelse har klubben lige fået bevilliget en fond fra DIF og DGI’s foreningspulje til at få lagt nye dræn på ridebanen. Dette vil forhåbentlig gøre at banen er mindre våd i de regnfulde måneder.

Kommende arrangementer:
Agility d. 16. marts (klik direkte til begivenheden på Facebook)

● Påskespring d. 29. marts.

Arbejdsdag 6 april (klik direkte til begivenheden på Facebook)

● Stævne d. 25-26 Maj

Husk generalforsamling d 19 marts kl. 19 på Holsted skole
● Foreløbig dagsorden (klik) er at finde på hjemmesiden
● Indkomne forslag og regnskab vil være at finde på hjemmesiden senest 2 uger før generalforsamlingen

Velkommen til nye medlemmer
Catrine Pedersen, Charlotte Nøhr, Thomas Hovgaard Scheel, Sjanna Hansen, Celine Agerbo Olsen, Ann-Louise Langelund

Stævneresultater
Året starter allerede fint med en masse startende for Maglebjerg Sportsrideklub. Det er vi glade for. I må meget gerne indsende resultater til klubben og meget gerne med billeder. Husk at indsende til ranglisten via hjemmesiden.

Placeringer: 1. Plads:
Vickie Olsen – Gravgaards Zander 20. Januar
Celine Agerbo Olsen – Flash Gordon 20. Januar, 10. Februar, 18. Februar Edith Paludan Seedorff – Kildegaards Fallulah 4. Februar
Ester Paludan Seedorff – Babett-F 4. februar Rasmus Fog Larsen – Nightdust 11 Februar.

Du kan støtte Maglebjerg Sportsrideklub ved at tanke din bil med OK-appen. Klik på billedet nedenfor og læs hvordan.

Link til nyhedsbrev som pdf findes her