Ridelejr i Maglebjerg Sportsrideklub

Hver sommer afholder  Maglebjerg Sportsrideklub ridelejr for børn og unge i alderen 6-18 år.

I 2024 er det uge 27 og du kan læse mere her.

Den vil i år foregå på Lundby Efterskole, Efterskolevej 8, 4750 Lundby hvor vi har fået lov at låne skolens virkelig lækre faciliteter.

Her får du en helt igennem fantastisk uge med din pony eller hest og du skaber venskaber for livet.

Ridelejren løber fra søndag den 30 juni , hvor du ankommer med din pony/hest om eftermiddagen og til fredag hvor du tager hjem igen sidst på eftermiddagen/aften.

Vi har fordelt aktiviteterne sådan at der vil være:

• Dressurundervisning
  • Springundervisning
  • Kvadrilleridning
  • Turridning
  • Mentaltræning med ridecoach
  • Jordtræning og Agility
  • Derudover vil der være læring om hestens fysiologi, fordøjelse og træning (læring i børnehøjde)

Vi griller, laver snobrød og hygger om aftenen samt en grill aften hvor vi inviterer forældre. Måske vil der også være skattejagt og lidt slik.

Pris for deltagelse alt inklusiv er 2800kr

Kontakt Christina for mere information på christinakryder@gmail.com